søndag 18. november 2012

2 år - TO ÅR!

Det er frihelg og søndag, og jeg har leiret meg til i sofakroken med kaffekopp og strikking. Jeg har nettopp festet siste knapp i mitt siste strikkeprosjekt, og viser det stolt frem for gode samboer Eirik som spør "Hvorfor blogger du ikke lengre?" Jeg åpnet bloggen og ser sjokkert at det er hele to år siden forrige innlegg! Hvorfor har jeg ikke noe godt svar på.

I løpet av disse to årene har jeg blitt ferdig med turnustjenesten, fått meg min første skikkelige jobb, vært på fem ukers jordomflygning med Eirik, mamma og pappa, vi har forlovet oss og planlegger nå bryllup neste sommer!

Bildet er fra Sky tower i Auckland, New Zealand, et av våre hovedmål på jordomflygningen i vår. Jeg og gode Eirik står nyforlovet på glassplater med 186 meter rett ned til asfaltjungelen. En spesiell opplevelse!



En blogg er absolutt på sin plass fremdeles - særlig for å bevare minner for meg selv, og for å ha en oversikt over strikkeproduksjon og hente inspirasjon til fremtidige prosjekter. 

Bloggen min - vi er igang igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar